Adverteren

Magazine

De Kantlijn is een regionaal vrijwilligersproject
ondersteund door Haveka | de grafische partner

Uitvoering in full color
Formaat 17×24 cm

Oplage 13.500
Verschijning 11x per jaar
maandelijks m.u.v. augustus
gratis huis-aan-huis

Redactie
E-mail: redactie@dekantlijn.nl
Postadres: Van Hennaertweg 23
2952 CA Alblasserdam

Advertentiecontact
E-mail: advertentie@dekantlijn.nl

Beleven, inspireren, informeren
Herhaling van reclame is krachtig in combinatie met de juiste informatie, herkenning en emotie. Laat de lezer zien wie er achter uw onderneming en de daarbij behorende diensten of producten schuilgaat. Het aanbieden van de juiste informatie is de sleutel die lezers aan ondernemers verbindt.

Adverteren in de Kantlijn
Regelmatig adverteren in de Kantlijn op een pagina – waarvan de redactionele inhoud aanslaat bij uw doelgroep – en het plaatsen van commercial story’s met relevante informatie voor uw doelgroep, zorgt voor een optimaal bereik. Hierin kunnen ook combinaties gemaakt worden om content marketing optimaal in te zetten.

De versterking van je reclamecampagne
De online media is niet meer weg te denken onze maatschappij. Moet u dan voortaan kiezen voor het inzetten van de nieuwe media in plaats van traditionele media? Het antwoord is simpelweg ‘nee’. De online media reikt ver, maar de traditionele media wordt nog steeds ervaren als een sterke aanvulling voor een optimaal bereik. Uiteindelijk is het vraagstuk niet: moeten we gebruik maken van nieuwe óf traditionele media? De vraag is: hoe maken we effectief gebruik van beide vormen media voor uw reclamecampagne?

De Kantlijn kan hierin uw partner zijn
De Kantlijn voorziet in de lokale behoefte van lezers die wekelijkse en dagelijkse kranten soms als ‘oud nieuws’ ervaren, omdat het online vaak al beschikbaar is. Inwoners zijn geïnteresseerd in lokale human interest artikelen, oftewel ‘feel-good’ verhalen over dorpsbewoners en lokale ondernemingen, geschreven voor en door deze doelgroepen zelf. Het is veelal tijdloze informatie met vooral een positieve en persoonlijke toonzetting. Door de lokale invulling van de Kantlijn hebben commercial story’s en advertenties een langere doorlooptijd. De edities liggen langer op tafel, kunnen overal gelezen worden en worden vaak ook doorgegeven tot buiten de regio van de lokale editie. De Kantlijn mag daarom zeker niet ontbreken in uw marketing- en communicatiemix.